مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

3 تا از معروف ترین لوگوهای جهان و آنچه می توانید از آنها بیاموزید

Alogo مانند درب ورودی یک تجارت است. این یک برداشت اولیه است. این یک سلام است. انرژی داره نمادین ترین و معروف ترین لوگوهای جهان این را نشان می دهند.

طراحی لوگوی حرفه ای چیست؟ لوگوهای موفق بلافاصله قابل تشخیص هستند، پیام یک برند را منعکس می کنند و از بین جمعیت متمایز می شوند. آنها اعتماد ایجاد می کنند و بی انتها و حرفه ای به نظر می رسند. لوگوهای موثر نیز در هر اندازه و هر مکانی کار می کنند. 10 لوگوی نمادین برتر زیر همه اینها و بیشتر را انجام می دهند.

بازارها و روندها همیشه در حال تغییر هستند، اما ویژگی‌های خاصی مانند تایپوگرافی، طرح‌بندی، الگوها و رنگ‌ها تاثیر زیادی بر نحوه درک مردم از یک لوگو دارند. دانستن اینکه چگونه برندهای بزرگ این کار را به درستی انجام می دهند به شما کمک می کند برند خود را اصلاح کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

بیایید به آرم‌های برتر شرکت‌ها نگاهی بیندازیم که واقعاً با طراحی خود سطح بالایی را بالا برده‌اند، چرا آنها تا این حد موفق بوده‌اند، و آنچه می‌توانیم از طرح‌های نمادین لوگوی آنها بیاموزیم.

10 لوگوی معروف
-
هدف
تاریخ
Target لوگوی منحصر به فرد و مترادف خود را در سال 1962 ایجاد کرد. در ابتدا دارای سه حلقه سفید و سه حلقه قرمز بود که نام شرکت به طور جسورانه روی آن نمایش داده می شد. تنها هفت سال بعد، این شرکت آگهی معروفی را راه‌اندازی کرد که در آن زنی نشان هدف را به عنوان گوشواره نشان می‌داد - اولین استفاده از برند Target "غیر منتظره" شد.

مثال برای اکثر لوگوهای معروف: آرم هدف
در سال 1989، این شرکت به طور موقت تصویر را از لوگوی خود حذف کرد و به یک علامت کلمه فقط متنی با "TARGET" با حروف درشت تبدیل شد. اما در سال 2006، bullseye نمادین و مستقل با حذف متن بازگشت.

طراحی
چه راهی بهتر از استفاده از یک هدف واقعی برای نشان دادن نام "هدف". منطقی است، درست است؟ ساده، بله اما اشتیاق پشت طراحی عمیق تر است.

لوگوی Target به دلیل استفاده قوی از رنگ قرمز و سادگی چشمگیر برجسته است. بسیاری از لوگوهایی که در این قطعه از آنها بازدید خواهیم کرد به دلیل طراحی مینیمالیستی چشمگیرشان امتحان خود را پس داده اند و لوگوی Target برجسته ترین در این زمینه است.

طراحی لوگوی دایره ای در یک دایره به طور جهانی ارتباط برقرار می کند. استفاده از فضای منفی فراتر از حلقه قرمز بیرونی با دقت تصویری از قدرت و اعتماد ایجاد می کند. حلقه‌ها دوستی، اجتماع و استقامت را منتقل می‌کنند - ویژگی‌هایی که همگی برای برند Target مهم هستند.

در تجارت، رنگ قرمز نشان دهنده اشتیاق، اهمیت است. و توجه رنگ سفید نشان دهنده پاکی، فضیلت و سلامتی است. هنگامی که فلسفه شرکت را بررسی می کنیم، رنگ های استفاده شده در طراحی لوگوی آنها کاملاً با چشم انداز و هدف شرکت مطابقت دارد.

باورنکردنی است که چقدر فکر و تلاش برای چنین لوگوی ساده ای انجام شده است.
درس
بسته به صنعت خود، باید ویژگی های خاصی را در طراحی لوگو خود شناسایی کنید. شکل ها یک راه عالی برای انجام این کار هستند. مانند Target، اگر می‌خواهید اعتماد و جامعه را نشان دهید، حلقه‌ها می‌توانند آن را به مشتریان شما منتقل کنند.

از فضای منفی استفاده کنید تا طراحی خود را با عناصری که مصرف کنندگان شما را از دانستن مهم ترین چیزها در مورد برند شما باز می دارد، مسدود نکنید.

اپل

اولین لوگوی اپل در سال 1976 هیچ شباهتی به لوگوی امروزی نداشت. نسخه اصلی اسحاق نیوتن را نشان می‌داد که زیر درختی نشسته بود و سیبی از آن آویزان بود و آماده افتادن بود. اپل در حالی که خلاقانه بود، به سرعت لوگوی خود را به یک سیب واقعی ساده کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.